Kimiz ?

Ulusal boyutta bankacılık yapan kurumlar gelişen teknoloji, ve artan
müşteri adetlerinin yanı sıra bankalar arası rekabetin gereksinimi olarak
hizmet noktalarını artırma eğilimde olmuşlardır. Bu amaçla *offside
hizmet noktaları olarak ATM makinaları ağını geliştirme istekleri
doğrultusunda 2015 yılında bankalar ile yerel yönetimler arasında köprü
olmak , uzun vadeli ve kalıcı iş birlikteliklerini kurmak ve tüm
paydaşlarına “kazan/kazan” formülü ile katma değer sağlamak amacı
ile MASLAK Organizasyon Gayrimenkul İç ve Dış Ticaret Ltd.Şti.
kurulmuştur.

Neler Yaparız ?

Hizmet sözleşmesi ile anlaşma sağladığımız bankalar ile raporlamalar yaparak
hedefler doğrultusunda kurulacak ATM adetlerini ve lokasyonlarını belirleriz;
Lokasyonların fiziki alt yapısını inceleriz;
Lokasyonlara mimari çizimler ve 3D sanal uygulamalar hazırlarız;
Bankalar tarafından talep edilen noktalar için yerel yönetimler, kamu kurum ve
kuruluşları, kurumlar ve özel mülklerde ihale, alt kiralama, üst kullanım , işgaliye
yada yap-işlet-devret formülleri ile anlaşmalar yaparak bürokratik tüm yükü
üstleniriz;
Bünyemizdeki Gayrimenkul Hukuku konusunda uzmanlaşmış hukukçular ile
gerekli sözleşmeleri hazırlarız;
Kararlaştırılan yerlerin fiziki alt yapılarını hazırlarız;
Kent Estetiğine uyumlu ATM kabinlerini Modern Şehir Mobilyaları konseptinde
imal ederiz;,
Bankaların hazırlanan ortak kabinlere ATM kurulumlarını sağlarız;
Kurulan kabinlerin tüm bakım, onarım, temizlik ve güvenlik ihtiyaçlarını karşılar
yada karşılatırız;
Bankaların hizmet ağının genişlemesine yardımcı olmanın yanı sıra yerel
yönetimlerin sabit artışlar ile gelirlerini uzun vadeli olarak maksimalize etmesini
sağlarız;

Biz Bir Takımız

• Gayrimenkul Danışmaları
• Grafikerler ve Mimarlar
• Alt yapı inceleme ve uygulama saha ekibi
• Proje Tasarım ve uygulama ekibi
• Kabin imalat ve uygulama ekibi
• Bakım ve onarım ekibi
• Yerel Yönetimler danışmanları
• Banka pazarlama ve kiralama ekibi
• Hukuk Danışmanları

Bankaların Bizler İle Çalışmasının Avantajları

Bankaların belirlediği hedefler doğrultusunda hizmet vermek için ihtiyaç duydukları il,
ilçe, mahalle, köy yada bucakta gerekli araştırmaları bizlere yaptırarak personel ve
zamandan kazanırlar;
• Kurulum yapılacak alanların fiziki altyapısı ve durumu hakkında raporlara ulaşırlar;
• Milli Emlak, Hazine, Yerel Yönetimler, Maliye yada 3.Kurum-Kuruluş-Şahıslar üzerinden
araştırmalar tarafımızdan yapılarak lokasyonun kimin tasarrufu altında olduğuna dair
ekspertiz raporlarını elde ederler,
• Yerel yönetimler ve Milli Emlak, Maliye, Hazine vb. Gibi merkez yönetimler ile banka
arasındaki uzun süreçler alan bürokratik işlemler tarafımızdan tek elden takip
edildiğinden zaman kazanımları olur;
• Bünyemizdeki Gayrimenkul Danışmanları sayesinde Lokasyonun rayiç kiralama fiyatlarını
öğrenerek rayiç fazlası kiralama yapmazlar,
• Kurulum yapılacak alanların Bedaş,Türk Telekom vb. Kurumlar tarafından alt yapıları
tarafımızdan projelendirilip hazırlatıldığından teknik problemler ile karşılaşmazlar,
• Tarafımızdan üretilen Modern Şehir Estetiklerine uygun ortak kabinlere sadece ATM
ünitesini uygulayarak kurulum maliyetlerini minimalize ederler;
• Firmamız tarafından tüm bu hizmetler için kesilecek kurumsal faturalar ile kurulum ve
kiralama giderlerini kayıt altında tutabilirler,

Yerel Yönetimlerin Bizler İle Çalışmasının Avantajları

• Yerel yönetimlerin sınırlarında bulunan ve tasarrufu altındaki alanlarda dağınık şekilde bulunarak görüntü
kirliliği oluşturan mevcut ATM kabinlerinin yerine tarafımızdan uygulan Modern Şehircilik Konseptinde Ortak
ATM kabinleri içerisinde toplanması sonucu Kent estetiğine uygun ATM lokasyonları yaratılır
• Engelli vatandaşlar başta olmak üzere tüm halkın yakınına rahatlıkla kullanabilecekleri bankacılığı getirerek
kitlelerine hizmet sunmuş olurlar;
• Yerel Yönetimlerin pazarlama ekipleri olmadığından kendileri adına yapacağımız kiralama ve pazarlama ile
personel+zaman kazanımlarının yanı sıra rayiç değerlerde kazanç elde ederler;
• Birimler arasında koordinasyonun sağlanması, gerekli izinlerin takibi , bürokratik işlemler tarafımızdan takip
edileceğinden kendilerine gelecek olan kurulum taleplerine hızlı cevap verebilirler,
• Bünyemizde bulunan deneyimli hukuk danışmanlarımız ile hukuki süreçler belediyelerin hukuk birimleri ile
istişare ettirerek doğru sözleşmeler imzalayabilirler;
• Belediyelerin yıllık gelirleri aracılığımız sayesinde yapılacak olan kiralamalar sayesinde en az 3 yıl boyunca
maksimalize edilebilecektir;
• Bankaların yapmış oldukları doğrudan anlaşmalar sonucunda belediyelerden talep edilen ATM alanlarının
bakım ve çevre temizlik talepleri tarafımızdan karşılanacağından personel ve zaman tasarrufu sağlayabilirler;
• Yerel Yönetimler her türlü problem ihtiyaç ve istişarelerde her banka ile ayrı ayrı irtibata geçmek yerine tek
bir muhatap ile tüm sorunlarını çözebilecektir.